marți, 4 noiembrie 2008

off..mai....


Pff... nu am mai scris de mult...si nici nu as mai fi vrut...dar imprejurarile...forteaza...8-
Mai intai fatoo eo chair nu consider ca sunt proasta si dak stai macar un pic sa te gandesti...ai sa vezi ca pe moment nici u nu ai fi facut asa cum imi zici mie ca ar fi trebuit sa fac..si in primul rand a fost timpul ft scurt m`a sunat pe mn a inchis si te`a suant pe tn.....
Acum eo inteleg....ca ai picat aiurea...si ca nu ai zs nmc tot spre binele meu dar in mom ce ma sunase pe mn eo dak minteam si ziceam ca sunt cu tn mi te cerea la tel..si dupai..hop pai stai ca nu mai e langa mn s`a dus sa culeaga floricele..../:)....ar fi sunat destul de ridicol..parerea mea...nu zic sa crezi acelasi lucru dar macar mai gandeste`te
Si mai e o chestie....nu te`am luat nici o data de proasta ;)...cat despre faptul ca m`am folosit de tn...: am zis doar ca ies cu tn afara...dar dupaia eo m`am dus in alta parte...cam asta a fost toata faza...:....acum dak u crezi ca cel mai bn e sa nu mai vb cu mn....e aiurea rau de tot....;)
Uite ca exemplu ieri cand te`am sunat....eo si uitasem ca u ai cev cu mn...si dupaia dupa voce mi`a picat fisa si mi`am adus aminte...si asta ca sa vezi ca desii zic ca tin dusmanie...cand e vb de o adv prietenie uit lucrul ala....si acum ai putea zice ca nu am dc sa fiu suparata pe tn si asa este....ar fi ridicol acuma sa fiu si eo sup....Acum e alegerea ta pt ceea ce vrei sa crezi in continuare.....



Si dak e nevoie imi cer scuze!!!...desi tot nu inteleg pt ce ;)

Un comentariu:

Alle spunea...

Mah, din partea mea .. faci cum vrei. E viata ta, tu alegi. Dar nu ma mai amesteca pe mine si nici nu ma lasa pe mine sa ghicesc ce ar trebui sa zic. Si in momentul cand m'ai sunat, nu mi'am schimbat vocea daca asa ai considerat tu, pur si simplu stateam de vorba cu o profa .. si pnm .. nu aveam cum sa stau la discutii. Plus de asta, nu tu esti cea care a avut probleme dupa faza aia, ci eu.


P.S: Daca ai ceva sa imi spui, n'ar fi mai inteligent sa o faci intre 4 ochi .. sau eventual .. pe mess? Eu inteleg ca iti place mult sa te exprimi pe blog, insa mi se pare penibil sa comunicam asa ;). You choose!