marți, 4 noiembrie 2008

我的意思吗.....


Acum vorbind de ziua de ieri...

MdeA super...greva;))...am fost la mec cu MolDy,Blonda,Paula,Flory,Tomitza,si Eugen...pana acilea toate bune si frumoase:))....intram in mec...fiecare comanda ceea ce vrea...ne asezam la o masa stam ce stam si incepem sa radem de pata lu fufulina de pe fund ce statea langa masa noastra=)))...in sf plecam de la mec mergem in parc in plumbuita...ne`am dat in leagane alea alea si observam ca era un tip pe acolo:> care se tinea dupa noi...hopaaa:>=))=))...al draq...dar si noi cik: hai sa plecam sa vedem mai vn....:)) ne ridicam noi toti deodata dupa banca si ne ducem in celalalt parc hap sarmaua se ridica si dubiosuu:>=)))=)))dar spre dezamagirea noastra nu o ia in aceasi directie cu noi...si dhee ne`a pierdut si l`am pierdut..trist:-< idiul=")))))))))))))0=")))))))))))="))))))))))="))))).....ajungem" taur="))))="))))=")))mdea">

Dupaia drept cireasa dupa tort Blonda si Paula mi`am luat telu si l`au suant pe Nicu sa vn in parc desii eo vb cu el inainte sa vn si venea dar deh:-l cum sa nu se bage si ele....moama nu mai puteam de nervi atunci:-l~X(...;)) cu toate ca acum nu mai am nmc...intre timp vn si Ionut ca si cum eo nu as fi fost pe acolo...se duc ei doi si se dau in foci:))admirand`o pe Flory:>

Nicu : mama ce buna e ma =p~

Ionut: adevarat

Eo: iauzi Flory esti buna:>

stiu stiu ironic am ziso=)):):D

Pana la urma plecam si noi acs...ei 2 o ia pe o parte si noi spre scl:)....ajung acs evident ma cert iar cu tata si mamaie:-l:-@....dupaia ma bag la un micut somn de o ora si ies iar un pic afara...cu Jo bninteles ca altfel nu am cum:-l...si cred ca, cam atat ca m`am uitat la film am vb la tel o ora asta oricum sunt la ordinea zilei si in sf adorm si eo....



Gata mai ca va ajunge prea multe amanunte:)):P

Niciun comentariu: