luni, 10 noiembrie 2008

Close to you


Nu mai pot dormi noaptea
Privesc la telefon
Stiind ca nu esti singur…
Ea e alaturi de tine
Incerc doar sa ascund ceea ce simt inauntru
Pot sa simt chimia care se petrece intre noi
Cand stai aproape de mine
Ma simt ca o corabie pierduta pe mare
Devine tot mai greu de ignorat
Nu e asemanator cu nimic de pana acum
Stiu ca e o nebunie, iubire
Dar vreau mai mult
As vrea sa fiu aproape de tine
Si sa-ti simt fiecare miscare
Nu am vrut niciodata sa simt asta
Poate intr-o zi vei realiza asta
As vrea sa fiu aproape de tine
Sa-ti simt fiecare atingere
Pentru ca fata aceea nu iti va oferi(nu va simti)
Ceea ce as putea eu(Ceea ce simt eu)
Doar cerul stie k am dorit-o asa de mult
Mi-am dorit atat de mult
As vrea sa fiu aproape de tine
Eu sunt cea vinovata
Incerc doar sa explic
Doar ca mi voi cauza asa o mare durere
Inima ta e ocupata
Acum as incerca sa dau timpul inapoi
Dar timpul nu a fost niciodata de partea mea
Vreau sa-ti daruiesc
fiecare atingere
Vreau sa fiu aproape
de tine
Vreau ca si tu sa simti la fel
Sa simti si tu ca si mine
Mi-am dorit-o atat de mult
Aproape de tine…aproape de tine…aproape de tïne…

Niciun comentariu: