sâmbătă, 8 noiembrie 2008

....:-j...


Pot sa rad de nervi de cate perversiune e pot sa rad de cata prostie si cata lipsa de minte de sentimente poti avea in tn... pot sa rad de tn de o catea in calduri ce esti de o javra....

Daca ai fi gandit macar un pic ti`ai fi dat seama ca nu e nici o dif intre mn si .... eh nu zic cn ca si asa la cata minte ai oricum nu iti dai seama.....

Chiar dak uneori ma pot preface asa de bn inact sa reiasa ca nu imi pasa..... degeabaaaaa pt ca tot eo am de suferit.... bn sa zicem ca nu esti u de vina madame si sa zicem ca stiu si cn e devina de toate astea dar in privinta ei nu mai pot face nmc pt ca nu mai ma intereseaza pers ei ducaseee....dar u stiind macar un sfert prin ceea ce trec ai putea macar sa nu mai fi asa de "proasta" ca altfel nu iti pot zice....dar adv e ca niciodata nu te voi putea ura mai mult decat pe individa cealalta... ca ea a facut prea multe .......si intre noi au existat deja primele palme primele picioare de aici se paote ajunge mult mai departe si sti ce am sa fac exact ceea ce vreau eo fara sa ma intereseze ce zici si ce vrei u pt ca u pt mn esti un nimic....care vrea sa iti faca valoare.... ;)

Un lucru e sigur...eu nu voi ajunge niciodata carpa nimanui;)....indiferent de varsta pers....stiu sa respec lumea dar doar atunci cand merita respectata altfel o respect la fel cum ma respecta adik "cu curu"....scz de expresie...X(


Atunci cand imi voi schimba parerea despre tn voi revenii la acest articol si il voi sterge sau voi adauga mai multe....

Un comentariu:

Alle spunea...

wordless. ma jur :|