sâmbătă, 22 noiembrie 2008

nada

Nemaipomenit.....afara ploua......pana la ziua mea mai sunt 8 zile:-@.......
si dintr`o mare prostie aseara era sa mi se faca cel mai frumos cadou posibil :(:(:(....[**]..
acum sa ziceam ca s`au mai limpezit apele......dar eu tot nu inteleg de ce....si pentru ce............
cu ce am gresit eu atata de mult ??? :-?........................hmmm.....
dar lasa zicem ca trece si mergem inainte..........



Cum mah cum???.....:-".....deci var`meo e bunnnnnn=p~=p~=p~.....:-<.....................e prea adv ca e viatz ta si faci ceea ce vrei cu ea dar sa mor eo de nu te bat si pe tn si pe X dak faci vre`o greseala ar fi mult prea trist sa renunti si acum.....cred ca o sa ma urc pe pereti dak e sa fie asa.......pe bune sunt mai infipta eu decat u......... 8-| si inteleg si dc dar treb sa gandetsi rpd ceea ce vrei sa faci ca altfel......8-|........
E BUN:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x!!!!!!!!!!

2 comentarii:

Alle spunea...

ahahah =))=)) .. cred ca ramanem cu vorba asta 'e buuuuuun' .. si totusi, promit ca ma mai gandesc :P

Ande. spunea...

pai nu ar fi rau:>:>:=p~....;;):)))