marți, 21 octombrie 2008

Ironia pe primul loc... ;);););)

Aiurea rau de tot.....nu inteleg dc trebuie ca lumea sa se ascunda dupa un deget stiind ca el e atat de mic...8-.....dc treb sa negam intotdeauna lucrurile chiar dak sunt adv....dc nu ne puteam deschide sufletul si sa vorbim fara nici o jena ....dc treb sa ne ferim de adevar??....mdea oare dc..pai uite asa ca inca nu au venit pe pamant acele pers care sa nu rada de raul altiua...acele pers care sa nu trimita mai departe o veste......acele pers care sa se creada pe ele insusi ceea ce spun.......
Mi-as fi dorit sa nu-mi para rau
Sunt zile cand tu esti mult, mult prea departe
E doar un joc pierdut
Si-atat
Asa se-ntampla cand joci totul pe-o singura carte
Degeaba fug iar de tine
In mine focul e viu
As vrea sa spun ca mi-e bine
Fara tine sa traiesc nu mai stiuAiurea ma mint ca nu mai imi pasa
Aiurea spun ca nu mai conteaza
Aiurea ma prefac ca mi-e bine
Ce greu e sa invingi atunci cand lupti cu tine
Aiurea spun ca o sa imi treaca
Aiurea sa iubesti nu-i o joaca
Aiurea sa ma mint e o prostie
Aiurea, pentru ce mi se intampla chiar mie

N-as fi crezut ca e prea tarziu
Sa ma asculti insa tu esti prea departe
E doar un joc pierdut
Si-atat
Asa se intampla cand joci totul pe-o sïngura carte

citeste bn mel aia si bago bn la cap fatoooo...dhaaa L-)

2 comentarii:

Alle spunea...

ar trebui sa ma simt?:)

Ande. spunea...

nu tocmia la tn ma gandeam cand am scris
dar:-? desi nu vreau sa zic...SIMTA`TE...:) CA AI DC...:)..din pacate:|:)