duminică, 12 octombrie 2008

UsOr de IeRtaT....gReU dE uItAt



Inca o zi a trecut si ma doare tot mai mult, sufletul din mn plange din clipa in care te`am pierdut ... as da orice sa ma lasi un minut sa`ti vb sa`ti spun ca dupa atata timp eu tot pe tn "Te iubesc"..... pe str ne intalnim ne privim cu regrete oare tu pastrezi in suflet tot aceleasi sentimente....8-... nu cred ca ai uitat noptile cu luna plina pe care noi nu le dormeam.....
E greu de uitat...dar ce`a fost frumos acum s`a terminat s`a incheiat cu joaca de copii unde paseampe taramuri necunoscute fara sa gandim inainte dak e bn sau nu...nmk din ce`a fost in trecut nu mai poate fi in prezent...oare asa e mai bn...:-? ???.... poate ca da poate ca nu , un lucru e sigur ...de uitat e greu...dar trecem peste cu capul sus si intram intr`o lume unde gasim cate un pic din toate... regrete, suferinta, fericire si dragoste dak suntem capabili s ao realizam... ... ... ... ...


Acum fara sa imi dau seama am intrat pe o str care jumate e intunecata si jumate luminata iar eo sunt la mijloc....te`am dorit te`am gasit.... dar pt amandoi uitatrea e grea...te ascunzi de cuvinte..dar nu poti de ganduri..in ochii mei vreau sa citesti printre randuri...dak a ramas ditre toate o amintire...ve`i stii adv diintr`o privire.... .... ..... ..... ...... .....acum ramane de vazut......:)


Niciun comentariu: