joi, 16 octombrie 2008

mIe FrIcKa....pfff......




Mdea stiu uneori poate sunt chiar insuportabila....dar chiar nuj.....ce e cu mn.....cred ca cv e prea.... nuj eo consider ca m`am schimbat mult paote nu se vede dar in interiorul meu e o schimbare mare....



Si poate ca e din cauza la ... ... ... ... ... eo zic ca intr`un fel e bn.....dar intr`un fel nu e bn ca devin prea sufocanta...:-s:-:s-:s=-:-s si mi`e frica de asta.....



Esti cel mai frumos lucru ce l-am avut vreodata....As vrea sa ramanem aja .....Sa nu ne certam niciodata......Sper sa fie asa exact cum zic eu......Ca daca nu, eu o sa ma supar pe Dumnezeu.....



Nu ne certam nciodata si-ti spun k t iubesc...Tu esti cea care ma face tot timpu s-o doresc.....Parte din inima si sufletul meu......Tu vei reprezenta toata viata mereu..........



Pentru noi doi banii n-au fost o valoare........Sa sti ca te iubesc din suflet, ....doareDumnezeu mi te-a trimis in fatza.........Ca dak da ii dau a mea viatza...........



Cum te porti, .............cum aratiSi cum razi tu la mn......Zambetul tau imi da fiori........Si asta o sti bine..................................



Iubito cand sunt cu tn totu-i k un vis..........Si-atunci cand vb cu tn ma simt k-n paradis...........Eu n-am avut parte d cineva k tn...............



Lumea asta se transforma in bine pt mn........Cu toate astea tu sti cel mai bine........Ca orice as face eu vin tot la tine...............Orice s-ar intampla eu pe tine t iubesc!!!................



Tu esti femeia mea.............. SI fara tn innebunesc...........CAnd ne trezim sa te simt langa mn.....si cand te lauzi sa te lauzi doar cu mn....






Iti multumesc....... Ca ma mangai in felul tau.........Iti multumesc.........Ca ma saruti in stilul tau ..........Iti multumesc..Ca te uiti la mn k la D-zeu........Iti multumesc.........Ca ma lasi sa te iubesc eu .........Singura fata care simt k ma iubesti........Iti simt respiratia fierbinte cand clipesti.............Iti simt buzele moi si lima foarte dulce.............Iti simt caldura ce e arzator dulce.............Iti simt gatul parfumat...............Atunci cand te sarutIti simt mana ce ma mangaie e tot ce-Am vrut..........................Te simt cu tot corpul alaturi d mn..........Te simt bn atunci cand sunt cu tn..........



Micutzo eu pe tine te iubesc...........Esti singura persoana pe care o doresc............Si nu stiu eu sa-ti arata sentimenele mele.............Ca dak ti le arat te vei juca cu ele...........Nici nu vreau sa sufar nici nu vreau sa plang............Vreau sa te iubesc exact aja cum sun.............tNu vreau sa te pierd, vreau doar sa te simt..............Alaturi de mine crede-ma k nu te mint...............



Vreau sa fim sa fiu toata viatza..........Sa-ti dau doar eu "buna dimineatza"...........Parte din inima si suflteul meu............



Tu vei fi vïatza mea mereu!!!!












Toate ca toate....cu toate schimbarile astea care mi se par ciudate.....fac anumite lucruri pe care paote nu vreau sa le fac dar efectiv.....mintea si inima mea nu mai vede drumul dak are si stanga sau dreapta.....merge drept fara sa gandeasca de 2 ori inainte......






DAR CU TOATE.... EU PE TN TE IUBESC!!!!!

Niciun comentariu: