miercuri, 15 octombrie 2008

mdeah ce ziii..


Pai ce sa zic si cu ce sa incep....mdea ce intrebare...:)) sa incep cu inceputul:))) deci:....

Azi de dimineatza m-a trezit nasimea cu un tel in jur de ora 10 sa imi spuna ca a dat masina peste una din catelusele ei Fifi ...:-<:( .... apoi ma preg de scl si ma intalnesc cu 2 colege.. sa merem la scl.... pe acolo ca de obicei nmc nou....uni alergau prin cls ca disperatii...la prima ora a fost plictiseala mare "fizica" ...:-" trageti si voi concluziile:-":))...dupaia mate:-s:-SS hap sarmaua era sa iau :-SS 1 moamaaaa Tomitza esti bata frate nu gluma =))....dar deh... am scapat faraaaa...\:D/... la desen ma uitam la Cojocel cum ii scrica desenul lu Moldy...:-"=))....mdea la romana am fost praf in loc sa aiu 10 am luat 9~X(~X(~X(X(X(....dar lasa mai ca totusi e bun si ala treaca mearga de la mn...:-" si geografie cre dca nici nu mai e cazul sa zic...(: ca deja mi se inchid ochii cand ma gandesc vegetatia ei cu tot:-L=)) cam atat cu scl....

Ajung acs si tata infipt ...ma ia la intrebari ce ai facut la scl :-@ ce note ai luat:-@:-@ bla bla si uitandu`se el mai atent la bn... imi vede "bratara" la mana...:">:">:-"....opsss...hopaaaa.....

tata: ce e mai cu bratara aia???

eo: eh ce sa fie:-" mi`am cumparat`o eo de la munte cand am fost cu Alexa=)))=))

tata: si cum ti`a vn inspiratia sa ti`o iei cu numele "nicu"=))))))))))

eo: eeee.... pai sti.... dar stiii..... aaaa da nu mai avea cu alte nume:-"=)))))) si vroiam neaparat....

tata: lasa ma vrajala....ia zi unde sta si cati ani are=)))))

eo: pai nuj unde sta si are 17 ani=)))))

tata:aha.....si cn e ala...nicki ala cu care am vb eo=)))))))

eo: da ....:-"

Dar deh ce sa mai zica nu a mai zis nmc dak am laut 9 la rom:>:>:)))

Acum tocmai am terminat tema la mate si ma gandeam sa o fac si la rom.... dar e prea lunaga asa ca am timp maine:D=)).....




Va pupacesc.....:*:X

Un comentariu:

Ande. spunea...

E bine ca totusi am aflat cate ceva
:))