vineri, 17 octombrie 2008

lA nAibA.....:-@


Mdea sa zicem totul a inceput cu bn....ce zi frumoasa....prima ora franceza:> bla bla:-@ manuale loate si duse bla bla.... bio creiere alea alea:>:>:)).....muzica cu nenea Gilberd:>:>=)).....profu: fugi fugi la loc..... Blonda: dar ce am facut domnu=))))).....profu nu ai facut nmc... te trimiteam la loc ca rezolvasei bn=))))))=)))))....clasa: =)))))))=)))))))=)))))))).....romana plictiseala:-@.....optional he heeee ce sa mai tot compunerea noasta a fost cea mai fr..."Cei doi indragostiti" uuuu:X:X:X....ce sa mai suntem tari...eh stiu ca sufar :>:> dar..:D chiar am dc...si" asteptata ora de fizica" ....:-":-"....eo: doamana ce inseamna sageata aia..... profa:aaa bv buna intrebare numai putin si va explic.....dar se suna....doamna: nui nmc ca va ezplic ora viitoare....eo: doamana dar spuneti acuma ca mai sunt 4 minute:-"...........copiiiiiiiii: huuaaaa andradooooo ce draq ai huaaaaaa......eo ce draq aveti mai nush dar de la un timp imi place fizica.....copiiii: aolooo andradooo inseamna ca e grav:-s:-ss..=)))))))))))))
mdea de aici in colo nu ar mai trebuii sa ma obosesc sa scriu ca deja ma apuca iar neviiX(X(X(X(.....mm lui de experimentX(X(X(X(X( facut in eprubetaX(X(X(X.......mdea da`l draq:-j nu se merita sa ma enervez pt un ratat.......
mdea acum de un sing lucru imi pare rau.....nu trebuia mah nu trebuia....:( pff dar lasa ca rezolv maine...........eh lasa..... mai ca am si eo putina dreptate:D...nu e asa???var`meo...:D:D:...........si ia gata ca nu mai scriu nmc va ajunge>:P=)))))=))))=))))),,,,,,,......va pop >:D<

Niciun comentariu: