duminică, 12 octombrie 2008

tE`aM dOrIt ... Te`Am GaSiT.... :D




De cand esti cu mine,



Vede orisicine,



Cat de mult eu m-am schimbat,



Noaptea ce dispare,



Soarele rasare,



Viata mea s-a luminat



Te-am dorit,



te-am gasit,



Nu-mi mai trebuie nimic



Langa tine as sta,



10 vieti daca-as avea



Pune mana la pieptul meu,



Viata mea,



Ca sa simti si tu cum bate inima



Bate pentru tine,



numai pentru tine



Si simt ca esti fericita cu mine



E adevarat,ce mult m-am schimbat



De cand tu frumoasa mea la inima mi-ai intrat



Si niciodata n-am crezut



Ca o sa iubesc ca la inceput



Pana cand tu in viata mea ai aparut



Sufletul tresare



N-a fost o-ntampalreDumnezeu a vrut asa



Sa ne intalnim



Si sa ne iubim



Ce frumoasa-i dragostea



Te-am dorit,



te-am gasit,



Nu-mi mai trebuie nimic,



Langa tine as sta,10 vieti daca-as avea

Niciun comentariu: