sâmbătă, 11 octombrie 2008

Doi copii


As vrea ca atunci cand te doare sa impartim aceeasi durere

As vrea sa ma lasi sa te fac sa gemi...de placere

Imi doresc sa trec prin razboi in doi..noi doi..doi

Copii care viseaza dupa ploi

Doua suflete ratacite printre sperante

Si o inima care va plange dak nu ma vei tine in brate

Mii de ganduri grele ..usor simt ca zbor

Pe de alta parte sunt momente in care nu ajung pana la nori

Pe de alta parte tu esti soarele din zori

Dar si intunericul cel rece care-mi da fiori

Si semne de ganduri grele cum trec peste ele

In felul tau de a fi calca mereu pe aripile mele...

Am o inima care la doi se imparte...

Esti aproape si totusi atat de departe

departe esti si te`as vrea mai apropae

Sa fi langa mine tu noapte de noapte

Vreau cand te alint si tu sa ma alinti

Vreau sa fim un intreg si tu sa nu ma minti

Adorm cu sarutul tau pe buze si ma gandesc

Cum ar fi daca as putea sa nu ma mai trezesc

Dar degeaba visez visele sunt spulberate

Dar as vrea cand ma trezesc brusc sa devina realitate

Doi copii ce nu se pot iubi fara a fi copii

Caci dragostea dupa un timp numai e ca in prima zi

Trec de toate daca se poate vreau sa te am aproape

Si esti aproape dar totusi atat de departe

Am o inima care la doi se imparte

Esti aproape si totusï atat de departe..departe....

Niciun comentariu: