duminică, 25 ianuarie 2009

Povestea unui suflet.



De ce e cerul albastru?
Si ziua nu sunt stele?
De ce cand nu esti langa mine,sunt reci lacrimile mele?
Ma`ntreb de ce inca te iubesc?
De ce ma gandesc la tine, cand mai facut sa te urasc?
De ce cand ma uit la luna parca o vad cum plange?
De ce stelele cad ?
De ce inima mi se frange?
De ce nu ma pot uita la soare cand rasare?
De ce vreau sa alerg cand nu mai am picioare?

Vad plopi clatinandu`se din cauza vantului..
Frunze care cad in voia destinului
Oameni care plang si`si blesteama soarta
Vad fluturi zdrobiti cand incepe ploaia
O multime de flori care cad pe camp
O multime de lacrimi in care ma scufund
Cateva vorbe dulci ce mi`au ramas ca amintire
Cateva sperante, m`au facut sa cred in tine
Doar un singur gand ce zboara peste mari
Cu 2 aripi rupte se`nalta spre cer
O singura inima, un singur suflet ranit
Intr`o lupta cu viata si cu tot ce am iubit
De ce exista seceta si distruge tot in cale?
Cu ce trebuie sa uiti samburele fericirii tale?
De ce nu ma regasesc printre lucrurile frumoase?
Cum se gasesc ghioceii doar in luna lui Marte.
De ce nu mai am nimic si toate au disparut in zare?
De ce cand inchid ochi ma cuprind rafale?
Rafale de vanturi si picaturi de ploaie.
De ce ma uit pe cer si curcubeul nu apare?
De ce nu mai am rabdare sa fiu ca inainte?
De ce mai abandonat si mai lasat singur pe lume?
De ce primavara copaci infloresc?
De ce nici macar atunci nu pot sa zambesc?
De ce furnicile n`au gura sa se vaite..
Cand in picioare de oameni ele sunt calcate?
De ce pesti traiesc in adancurile oceanelor?
De ce oameni se feresc de rautatea oamenilor?
De ce au fost razboaie si au perit suflete?
Cand astazi nu se inteleg nici frate cu fratele..
De ce la tara oameni inca sunt simpli si modesti?
Cand la oras ti`e frica din casa ta sa iesi..
De ce cad avioane si se scufunda vapoare?
De ce s`au racit si sentimentele tale?

Vreau doar sa te am si sa ma bucur sa traiesc
Printre atatea nenorociri vreau doar sa Te Iubesc
Acum inchid ochii si vreau sa pasesc prin viata
Dar simt cum o mana de mine se agata
Simt ca nu ma lasa sa am dreptu la fericire
Ma`ntreb daca: Toate acestea inseamna ceva pentru tïne?

Niciun comentariu: