sâmbătă, 10 ianuarie 2009

nu stiu


Nu am vrut sa se ajunga aici.....dak am gresit cu ceva te rog sa ma ierti ...si sa sti ca nu am avut niciodata indentia de face ceea ce face si ".." dar poate ca asta ai inteles tu...si ce sa zic aiurea... credema ca esti chiar ultima pers cu care as vrea sa ma cert... sunt satula pana in gat de certuri... nu duc lipsa de ele ... ;)...din pacate....chiar dak nu`s motive tot se gasesc...niciodata nimeni si nimic nu o sa fie multumit de ceea ce fac eu...dar stiti indiferent de gurile care tipa pe o parte si pe cealalta eu tot ca mn o sa fac... si degeaba zic...ca ii las sa vb si eu imi vad de treaba mea...ce folos cand mie fiecare vorba spusa imi ajunge in interior... ce folos ca plec capul si plec dak eu sunt ranita.... a da scz chiar nu imi dadusem seama cum ce folos macar le satisfac marea placere celor din jur de a tipa si urla la toate nivelurile volumului... si nu inteleg de ce toata lumea crede ca tot ce fac fac intentionat si cu rea intentie... dar deh ce mai cont si asta acum...poate ca macar intr`un tarziu isi vor da si ei seama cu cine stau de vorba....si ca nu mai vorbim de aceasi copila care se certa pe papusi si pe hainutele lor...pe locul unde isi va construi casa ...si pt a numara prima la fata ascunselea.... astea e marea diferenta de care multi nu isi mai dau seama...sau poate ca sunt si eu devina ca inca ei nu stiu realitatea paote ca stiu sa ma prefac mereu ca mie bn cand defapt eu sunt cazuta la pamant.
Se zice ca, copilaria e cea mai frumoasa etapa a vietzi ... dar eu inca nu am prins gustul frumosului si cred ca e cam tarziu pt al mai prinde... multi vor sa fie a2a oara copiiiiiii numai ca eu as vrea sa treaca cat mai repede perioada asta pt a le arata tuturor ceea ce sunt eu defapt si ceea ce pot sa fac...nu ca acum nu as putea face asta ....numai ca la majoritatea...li se va parea prea ne la loc...
Souneti`mi fratilor dak va deranjez asa tare ca e simplu sa scapati de mn un sing pas treb sa fac eu si gata pa...:) poate macar atunci veti fi mai fericiti...:-j....

2 comentarii:

Alle spunea...

Pfff .. wordless.. ma jur!


Stiu prin ce treci, dar trebuie sa crezi ca in orice drum, oricat de inchis si plin de obstacole ar prea .. tot exista o mica poarta de scapare. Crede in primul rand in tine, si fi constienta de ceea ce esti. Nu ai nevoie sa arati nimic nimanui. E de ajuns ca tu sa te apreciezi si sa fi multumita de tine insati. Restul nu mai conteaza.


Te ube >:D<

Ande. spunea...

Si crezi ca mai pot fi multumita eu dak toti imi inchid usile in fata...si trantesc cu pietre in stanga si in dreapta....cat de tare trebuie sa fi incat sa nu ii vezi?....eu cred ca nu mai am mult pana la capul puterilor...asa ca....