joi, 1 ianuarie 2009

ajuta????

Hmm... cum bn stiu toti care erau oarecum implicati... in seara de revelion eu nu am putut ramane acs din cauza lu tata care a tinut mortisi sa merg cu el...si stiti am observat a 1000000000000409579586 oara un lucru...
Nu ajuta la nimic spatiu in care te afli la momentul respectiv sau cu cata ospitalitate esti servit si asa mai departe... degeaba canta muzica de o simti pana in ficati sau jocul luminitelor ce aproape ca te orbesc dak nu ai langa tine persoanele dragi..... ... ... ... poate ca ar fi trebuit sa ma acomodez cu persoanele care erau deja acolo si sa incerc sa inteleg situatia...dar nu , nu am putut pt ca stiu ca nimeni si nimic nu ar fi putut sa va inlocuiasca pe voi sau pe tine:*

Acum si mai dragic noua idee a lu tata ~X(~X( ma intorc in buc abea duminica~X(~X(... deci nu mai pot... vreau acasaaaX(X(X(:(......degeaba pe pe acilea luxu din lume bey eu vreau acasaaaX(X(X(X(X(X(X(:(.....mie dor de voi si de tn bey nu v`am vazut si eu pe anul asta deloc=((:(...


Dar acum eu sper sa....eh nu mai cont...cand o sa fie o sa fie...nuami sa nu fie abea la anu celalalt:-s.....:-ssss......


Oricum va iubesc pe toti:*>:D<

2 comentarii:

Alle spunea...

Da, ai dreptate. Poate il convingi sa vi acasa mai repede. Ne lipsesti :(



Si noi te iubim bua >:D< :*:*

Ande. spunea...

acum nici macar nu mai sper sa ajung inainte de duminica acum st sigura ca vn duminica:-<.....