duminică, 25 ianuarie 2009

pOsIbIL...

Posibil ca eu sa fiu de vina in tot si toate sa fie numai din cauza mea....
Si stiu am gresit enorm de mult iubindu`te, si crede`ma ca dak as fi stiut cat de in plus sunt in tu vida...nu as fi intrat nici macar cu un sing deget...si chiar imi cer scuze pt acest gest...dar acum nici sa ma dai afara, nu voi iesii....pentru ca Te Iubesc prea mult...
Si inteleg perfect situatia...si stiu ca dak stam sa gandim logic nici unu din noi nu e devina pt nmk ca deh cn se paote pune cu 'inima'...?...multi zic ca e simplu asta/asta e bun/a hopa ne bagam pe el.....sau hai ca ala/aia e prost/a dal/daua draq nu il /o mai iubesc....dar cum coaee??? credeti ca asa simplu e sa scoti pe cnv din suflet............cred ca mai bn ar trebui sa va las pe voi sa realizati singuri cat de greu sau usor e .. ca dak v`as zice eu oricum nu m`ati crede...
Revenind la subiect..poti iubi tu 56 de fete...nu una....eu tot nu voi inceta sa te iubesc....pentru ca nu am cum...e echivalent cu ami cere sa nu mai traiesc...:)....
CA bn zice maneaua aia:.."N`am sa te las , n`am sa te las sa pleci din viatza mea....iubirea mea...
TE IUBESC !

Un comentariu:

Alle spunea...

Prea adevarat. Si te inteleg perfect .. ce pot spune .. si eu sunt un exemplu viu al faptului ca nu poti uita pe cineva, nici daca toti din jur vor asta sau iti impui. Dar nu-ti fa griji .. toate trec. Trebuie.


>:D<