sâmbătă, 17 ianuarie 2009

A fost o data.....


Va veni o data vremea cand in urma vei privi... ai vrea sa reinvie toate... bucurii si nebunii... dar trecutul se ascunde, nu mai vine NICIODATA numai amintirea spune ca... "Asa a fost o data!"
Normal ar fi trebuit ca noi acum sa nu stim ce e aia suferinta, responsabilitate...dar uite ca viatza ti le baga pe toate pe gat indiferent de varsta...
Gandind din toate punctele de vedere... am putea zice ca e mai bine asa pentru ca ...stim sa ne aparam singuri stim sa luam o decizie singuri, stim sa gandim altfel fara a mai apela la 'mamica' sau 'taticu'....dar intr`un fel poate ca ar fi fost mai bn dak am fi ramas acei copii de dinainte ....crezand in basme cu feti frumosi,....cu fapte pt o simpla bomboana drept rasplata...intr`un cuvant....'un copil in lumea lui'......

Pff....nu stiu de ce presimt ca am mai spus lucrurile astea de 10887584 de ori.....dar uneori...chiar simt nevoia de a mai fi si copil...nu sa ajung acasa.. toata lumea sa inceapa....sa tipe la mn ca de ce asa ca dc pe invers ca treb sa fac ca`s mare si stiam si asa mai departe...sau sa ajung in cealalta parte si acolo sa fiu iar certata ca dc si ....bla bla...ca eu sunt mai mare si ar trebui sa o invat si sa ii arat ...8-|.....ce e frate asa greu de inteles....ca eu nu am cum sa fac fata ....eu sunt una ei sun 10.....dak zic ceva...toata lumea se opune dandu`i ei dreptate si atunci ce mai iese un kkt evident asa ca dc nu as putea sa tac si sa ramana lucrurile asa cum sunt?....a pai da normal ca asa ar avea my sis....cik de suferit...si in ce caz ca nu stie sa se comporte....dak asta ar fi o suferinta.....eu zic ca asta mai mult ar fi un defect....pt care nu sunt eu de vina....si pe care nu prea cred ca il pot indrepta eu....ci decat ea
Asa ca voi astia mari care le stiti pe toate mai lasati`ma in plm...ca m`am saturat...ca de fiecate data eu sa fiu devina chiar dak am pt ce chiar dak nu.....
Dak sunteti asa inteligenti cu toti...dc nu realizati atunci cand impuneti reguli copiilor...???a sau paote voi credeti ca realizati dar nu , nu realizati nimic pt ca voi inca mai credeti ca suntem copiiiiii aia mici care nu stiu nimic... pt ca altfel ati fi inteles cu totii... ca un copil nu trebuie doar sa invete sa invete si iar sa invete....mai are nevoie si de a fi inteles si de o plimbare cu alti dak voi nu sunteti in stare de a le oferii sfaturile necesare....habar nu aveti voi cat va indepartati de noi procedand astfel;).....
Si hai ca inchei acilea ca deja incep sa spun prea multe si nu mai vreau ajunge.....

Un comentariu:

Alle spunea...

Prea adevarat. :)