joi, 15 ianuarie 2009

deh.. ce poti sa ii ceri?...=))


Deh e duda ma ce sa ii ceri.... dupa mintea ei era sa moara ma=))))).....
Deci hai sa incep cum trebe si cu inceputu...
Eram azi pe drum ducandu`ne la scl... si evident ca noi ne grabim mereu cand ajungem la trecere....emoneleee........:))).....fiind verde la semafor PaO vroia sa treaca....cu toate ca masinile treceau in viteza una dupa alta..:-j....noroc cu Alinutza;))... care a traso inapoi.....
Si acum iar evident in loc sa zica mersi... ea era uimita ca era sa moara:))) strigand in gura mare...
Paula: vaiii era sa mor:X:X:X:X....[-(.....
Acum sincer te`as fi tras si eu inapoi da vorbeam la telefon si nu aveam cum:)):-"...auzi ce ma intreba Nicu..: cu cine vorbesti cu pretena mea EMO???;;)=))))
Deci gata bey emo e pretena ta si Ionut pretenu meu...=))))=))))=))........
Si gata cu emonela asta......:D....

La scl... nimic nou in afara faptului ca cik a fost consiliu ... deh normal ca noi am plecat sa ne plimbam ca doar nu stateam noi la scl asteptand sa se termine consiliu...:D...
DUpaia ne`am intors pierdand ora de mate .... continuand cu celelalte...
Intr`o pauza Moldy ia spart buza lu BLonda... nimic neobiznuit.......dupaia la dirigentie...
BLONDA: domnu sa stiti ca nu am fost cuminte la romana=))))
cum ma cum sa te parasti sing?/:)????=)))...:-j...bla bla... se termina orele....
pe drum cantece pe noi.....:>:> pusca si cureaua lata ce flacau eram o data... ala diri=)))))......solo..... marie si marioara... ma dusei sa .... nu mai stiu...=-)))):-j.........


Hai gata ca am obosit scriind....:P.....

Niciun comentariu: