joi, 1 ianuarie 2009

chiar asa....:-ss=)))))))))


Deci de la un timp am realizat ca dragostea fie ca e laa prima vedere sau la a 24569585947......apare la ori ce varsta.... si am cel mai bun exemplu..:-s...poate ca pare putin dubios sau anormal:-?sau nu?:-?:-ss ;))... in fine mie asa mi se pare totusi... are 9 ani face 10 acum in ianuarie.. si pentru prima oara am vazut in tradevaratul cuv un copil indragostit..:-s mdea nu ca eu as fi mare rau....... acum stiu ca nu ii ptem dicta inimii... dar poate ca e mult prea devreme nu???:-??.....deci hai ca am lalait`o deja prea mult e vb de sormea...care vazandu`l pe marele EL a inceput sa devina aeriana rau..:-s.... deci cum ziceam...acum poate intelegeti...de la 10 ani la 17 uhummmm:-?...manifestarile sunt cam acestea.... auzindu`i vocea se inroseste toata incepe sa vorbeasca tremurat... isi iese din minti si ar face tot numai sa vb cu el la tel..:-ss...... din astea ce sa reiasa...sa o luam asa mai pe cuv dastea mici... il place si gata...:))...


Deci bey...ai bagat`o rau de tot in balutze:)))......

Niciun comentariu: