duminică, 28 decembrie 2008

eu si cu mine....


Stiti... poate ca vi s`a intamplat si voua... sa va simtiti exact asa cum nu se gasesc cuv pt a explica...ceva asemanator cu o ninsoare si ploaie amestecata in inima ta...sa nu sti ce e bn si ce e rau...oricat de maturizat ai fi... si sa nu poti cere ajutorul nimanui ori pentru a nu te face de ras ori pt ca nu ai cui... .. .... aici eu nu pot sa ma plang pt ca mereu voi ati fost pe acilea cand mi`a fost rau .... dar cu toate.....nimeni nu stie mai nimic.... decat doua pers Dumnezeu si tu...... si facand o mica pauza la tu... nu stiu e ceva total schimbat ce ma face sa vorbesc mult mai mult...poate din cauza ca sunt aproape sigura ca ma intelegi...sa nuj... dar sunt si momente cand... nu imi gasesc cuv pt a vorbi cu tn...ci nu pentru ca nu ai fi persoana potrivita sa le auzi ..ci pentru simplu fapt ca ma pierd...imi tremura vocea mi se amesteca cuvintele intre ele si nu imi mai iese propozitia corecta..poate ca tu esti pers care stie pana si cel mai mic amanunt despre mn si accentuez despre mn nu despre familie :)... si sti dc ... pai pt ca atunci cand iti pov sunt sigura ca nu ai cum sa razi deoarece tu treci exact prin aceleasi chesti...
Multi zic ca prin doua cuv se pot explica toate sentimentele ce le porti unei persoane dar nu .., nu e asa...acel 'Te iubesc' poate fi spus cu cea mai mare usurinta.. sau:-?... nu.... in orice caz... nu asta conteaza....mai important e sa ii fi alaturi cu trup si slufet incat sa vada ca intradevar e ceva....adik din faptele pe care le faci sa reiasa acel sentiment nu prin 2 cuvinte ....
Si abea atunci sa vedeti voi ce inseamna sa spui te iubesc si sa vedeti dak merge la fel de usor spus.. ;).... nu vaii e viatza mea il iubesc... si a2a zi sa vezi unu bun pe str si sa balesti pe acolo....pentru ca in mom ce il iubesti....nici unu nu ti se apre mai bun ca el....bn acum sa nu fiu prea prea...:-".....dak chiir e prea bun sau prea buna deh se duce ochiul sing fara voia ta :">:-"...... var`meo deci e bunnnn:X:X:=p~... ah la naiba nu trebuia sa zic...:-j....
Simt ca nu am terminat si ca m`am orprit brusc dar lasa:-j:P


Deci traiti mai clipa... lasati trecutul sa treaca si viitorul sa vina;) >:D<

2 comentarii:

Alle spunea...

Bun articol .. inteleg cam ce ai vrut sa exprimi tu p-acolo. Dar te contrazic, la faza cu 'fugitul ochilor' .. iti pot fugi oricand ochii si poti admira 795749879 de tipi .. care pot arata de n ori mai bine decat dragalasul tau, insa degeaba .. la tine acolo in suflet e loc doar pentru unul singur. ;)


Bafta :*

Ande. spunea...

bine zis.... degeaba te uiti dupa 937638763548764875....dak in sufletul tau e unu sing :D....