luni, 8 decembrie 2008

pff....


...Hmm...Oare de cata putere ai nevoie sa treci peste toate??... pai sincer nuj cand o sa pot sa le fac si eo pe toate bn...

Tu.... aiurea eee....paote ca intr`o zi nu o sa mai fiu in stare sa le suport pe toate dar ....

Ma doare cand vad ca tu pe alt cineva iubesti...ma doare cand vad ca pe tine nu te intereseaza nimic...

Te`ai gandit vreo data ca poate eu chiar te iubesc??? si sa fie mereu o distanta asa .... pt ce pt ca sunt??/:)...macar.... mdea nu mai cont...

"lumea imi spune ca nu`i bine sa tot sufar pt tine"......sa fie oare lumea rea spunandu`mi asta sau sa fie chiar realitatea??
Ai incercat macar o sing data sa te privesti prin ochii mei??... pai nu normal ca nu pt ca dak ai fi facut asta ti`ai fi dat seama de mult cat insemni pt mn... si paote lucr ar fi fost altfel....

Picioarele tale sunt pre obosite nu?? pai normal ca nu sti altceva decat sa umbli in mintea mea incontinu pt a intoarce totul su susul in jos... --------
---- BEBE ----
----------
Te iubesc beyy.... sti mereu am zis... ca nimeni si nimik nu ma va face vreo data sa mai fiu in stare sa fac orice.... dar uite ca fara sa vreau....dinou as fi in stare sa fac orice pt tine......

Niciun comentariu: