sâmbătă, 13 decembrie 2008

Ce folos??...


Degeaba au trecut 3 luni, degeaba a trecut atata timp dak timpul asta nu a fost pretuit...
Dar sa zicem ca e asa cum zici u...
Eu nu am considerat nicio data ca 13 e o zi cu ghinion..dar de la un timp de fiecare data cand e 13 sa mor totu e aiurea....
var`meo eo sper acum sa fie adv ceea ce zici u ca e scl la mij si nmk mai mult....8-|


E tot, e pustiu, cata durerea-n mine
Si cata dragoste si toata, toata-i pentru tine
Nu inteleg ce fac pe lume
Cand nu ma vrei aproape
Nu ma visezi in noapte
Asa cum te visez


Dar eu plec, iar tu ramai
Si-ti mai doresc iubirea care-am vrut
Sa ti-o ofer atat de mult
Poate acum, cand nu mai sunt
Vei intelege sper...
Dar va fi tarziu
Si eu ma înalt spre cer


Nu mi-a ramas nici-o speranta
Tu le-ai ars pe toate
Si cata dragoste ai ars nu vei afla vreodata
...........

Un comentariu:

Alle spunea...

Eu asa cred ca e ... acum ramane de vazut :). Va fi bine.. Si pentru toate zilele de 13, numa' respect :)))) ... (se aplica si in cazul meu) :)


:*:*:*