miercuri, 3 decembrie 2008

neeeeeet \:D/


Hiuuu #:-S .... in sfarsit net \:D/....mess blog....vai ce dor imi era.....am ramas in urma:(....eh dar lasa trecem....direct la zi nu mai stau acum sa pov tot ca e lung 8-|.......pff....
Mvaiii:X:X azi am dat teza ma romana:X:X:D:D... am facut tot evident dar ***** masi de cuv ca l`am gresit... derivarea masii....eh sper sa nu scada prea mult...in rest a fost prea simplu :) ..... treb sa fi prea imbecil sa nu iei cel putin 8 sau 9..... asta asa ca sa nu zic 10 :-".... eh stiu stiu ca sufar dar deh.... chiar am dreptate....
Cum ma cum la ora de fizica=))))
Blonda: doamna nu am caiet ,doamna nu are nimeni caiet.... asa ca nu mai scriem azi!!!
Profa: ia o foaie si scrie...fara comentari :-l
Blonda: doamana nu ami am pix....doamna nu am nmk la mn ca am dat teza
Profa: fetitzo nu vezi ca nu mai sti ce sa minti....cum e posibil sa nu ai pix la teza cu ce ai scris????
Blonda: pai doamna stiti mi s`a terminat pasta de la pix:)))))
Cum ma cum sa faci in asa hal:))))))

Niciun comentariu: