miercuri, 4 februarie 2009

Deci...


Deci cred ca am mai spus lucrurile astea de 10000 de ori... dar de fiecare data cand vad cazuri asemanatoare....ma inmoi toata....nu am multe de spus... decat ... COAEE dak iubiti nu stati, dak iubiti nu asteptati minuni ci creativi`le, si dak iubiti astupati`va urechile... pt a nu auzi nici macar o singura gura ce va inconjoara, voi si doar voi contati... restu se rezolva..... Si cu asta inchei:...Ganditi cu inima cand e vorba de persoana pe care o iubiti ;)

2 comentarii:

Alle spunea...

Cu inima, zici a ? Uhmmm .. tu de cate ori ai lasat capul sa ia locul inimii, in ceea ce priveste ganditul ?:) Iti zic eu, de muuulte ori.

Ande. spunea...

hmmm....pai si tocmai ca am lasat de prea multe ori...si m`am invtat minte...:D...si dasta va ziceam si voua ca sa nu faceti acelasi greseli...