sâmbătă, 7 februarie 2009

Asta crezi???


Tu asta crezi ma??? CA sunt de fier si nimik nu ma afecteaza...eu cred ca nici faptele nu m`ar putea durea la fel de tare ca vorbele pe care mi le repeti de fiecare data si cu cea mai mica ocazie.....dar ce pretentie sa mai am.. de la tine...cand tu ma privesti ca pe un nimik te uiti la mn ca la cea mai mare ipocrita....si dc?? ca tot ce am facut a fost sa nu bag lumea in seama si sa imi vad de scl asa cum am putut .... aici oricat te`ar roade sa imi faci reprosuri nu poti pt ca nu ai nici cel mai mic fir de ata landemana de care sa te agati ...pt ca nu ti l`am lasat ... indiferent de medii eu am incercat sa invatz...
Dar stau si ma gandesc oare tu realizezi cat rau poati sa faci vorbind fara sa gandesti?? ce crezi ca plec si va dau dreaq .. nu stai calma... ca nu am sa fac asta pt ca nu sunt genu care renunta usor...si nu ca nu renunt la tn.... ca in timpul asta ai decazut mult in ochii mei.. dar sunt multe alte persoane dragi mie la care nu le`as putea face asa ceva...
Si chiar nu inteleg ce vrei??? dak te las sa vorbesti fara sa iti raspund zici ca te las sa vorbesti singura si ca imi bat joc de tine, dak iti raspund tot nu e bine ca sunt nesimtita nu?? dar ce pnm mea vrei??? zimi si poate ma dau peste cap sa fac ceea ce vrei u... ca la asta mereu am fost buna sa fiu defiecare data langa pesr care au avut nevoie de mine.. si sa de toate...dar la tine.. nu am sa fac nici cea mai mica miscare de ati spune ce simt cu adevarat si de a te face sa vezi realitatea cu ochii care ar trebuii... poate ca v`a fi prea tarziu cand iti vei da seama ce faci acum.... dar eu voi astepta....
Si stiu ca nu ai cum sa citesti articolu asta ... dar dak continui asa am sa ajung sa te urasc....asa ca incearca macar un pic sa intelegi situatia... ca nu e greu... treb doar sa vrei si sa ii lasi pe ceilalti cum am mai zis si o mai zic vorbele oamenilor din jur pt mine nu conteaza.....dar pt tn.....

[Spuii ca vrei sa schimbi lumea ....
Intreaba`te daca se merita....;)]

Niciun comentariu: